خودمونی
امیدوارم خوشت بیاد
درباره وبلاگ


خوش امدید دوستای گلم امیدوارم راضییییییییییییی برید اگه نظر نزارید که حلالتون نمی کنم پس خودتون یه فکری کنید فدای همتوننننننننننن خوش بگذره
نويسندگان
پنج شنبه 13 مهر 1391برچسب:, :: 14:51 :: نويسنده : باهمه اما تنها

 

 

یه آدمایی هستن که همیشه با حوصله جواب اس ام اساتو میدن...

هروقت ازشون بپرسی چطوری؟ میگن خوبم..

وقتی میبینن یه گنجشک داره رو زمین دنبال غذا میگرده,

راهشون رو کج میکنن از یه طرف دیگه میرن که اون نپره...

...
همینایی که تو سرما اگه یخ ام بزنن, دستتو ول نمیکنن بزارن تو

جیبشون...

اونایی که تو تلفن یهویی ساکت میشن

 

اینایی که همیشه میخندن

 

اینایی که تو چله زمستون پیشنهاد بستنی خوردن میدن

 

همونایین که براتون حاضرن هرکاری بکنن

 

اینا فرشته هستن

..

تورو خدا وقتی باهاشون میرین تو رابطه اذیتشون نکنید .. تنهاشون نذارین :

داغون میشن ....

 


نظرات شما عزیزان:

محمد منصور
ساعت14:47---15 بهمن 1391
خیلی قشنگ بود آفرین

آواره مرگ
ساعت20:29---6 دی 1391
مدتهاست نه به آمدن کسی دلخوشم...
نه از رفتن کسی دلگیر...
بی کسی هم عالمی دارد.. بیادتم بهنوش -- اواره مرگ -- فشن چت


فرشته
ساعت15:10---13 مهر 1391
عزیزم وبلاگ بسیار قشنگی داری...خوشحال می شم که به دنیای من سری بزنی.....خواهش می کنم من شدیدا به نظر احتیاج دارم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 4
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 23
بازدید ماه : 23
بازدید کل : 11783
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1