خودمونی
امیدوارم خوشت بیاد
درباره وبلاگ


خوش امدید دوستای گلم امیدوارم راضییییییییییییی برید اگه نظر نزارید که حلالتون نمی کنم پس خودتون یه فکری کنید فدای همتوننننننننننن خوش بگذره
نويسندگان
شنبه 8 بهمن 1390برچسب:, :: 17:8 :: نويسنده : باهمه اما تنها

امروز جای همتون خالی حسابی خرحمالی کردیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدپدر پدر صاحاب ما در امد مگه کتاب خونه مال مدرسه نیست چرا ما بد بخت بیچاره باید از زنگ درسمون بزنیم بریم انجا تمیز کنیم(حالا خودمون از خدامون بود کلاس بپیچونیم در ریم مخصوص وقتی با خانم ادبیات داریم)ولی ولی ای خدا انقد شلوغ بود که پای یه قفسه اول جون   می کندیمتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيدخب حالا اینا بی خیال دفعه بعد  کارت دعوت می فرستم بیاید کمک چرا من کار کنم شما کار نکنید اصلا یادم رفت چی میخواستم بگم اهان می خواستم یه شعر از حافظ بزارم که بیت اخرش خودم اضافه کردم

شربتی از لعل لبش نچشیدیم برفت(حافظ توهم بلهازت انتظار نداشتم)

روی مه پیکراو سیر ندیدیم برفت

گوئی از صحبت مانیک به تنگ امده بود

باربربست وبگردش نرسیدیم وبرفت

خر برفت خر برفت خر برفت (این تیکه مال خودم بود)

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيددست بزنید برام دیگه این چه وضعیه کل ذوق شعر نویسیم کور شد شما استعدا منو نمی بینید




نظرات شما عزیزان:

حورا
ساعت19:29---4 اسفند 1390
میگم دست حافظو از پشت بستی ها

yasamin
ساعت20:51---9 بهمن 1390
خب از زير كار درميرفتي
كاري كه من هر دفه ميكنم


اراد
ساعت18:04---9 بهمن 1390
خیلی توپه ایول

آواره مرگ
ساعت11:26---9 بهمن 1390
موندم ببینم اون عکس خودته شوخی کردم نوشته های با حالی داشتی

سمیرا
ساعت22:32---8 بهمن 1390
عالی بود عزیزم امیدوارم عالی تر بشه
یادت باشه من دومین کسی هستم که برات پیام میزارم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 7
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 26
بازدید ماه : 26
بازدید کل : 11786
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1