خودمونی
امیدوارم خوشت بیاد
درباره وبلاگ


خوش امدید دوستای گلم امیدوارم راضییییییییییییی برید اگه نظر نزارید که حلالتون نمی کنم پس خودتون یه فکری کنید فدای همتوننننننننننن خوش بگذره
نويسندگان
دو شنبه 12 بهمن 1390برچسب:, :: 16:50 :: نويسنده : باهمه اما تنها

دوبارههههههه سلام عزیزان امروز حسابی حالم گرفته شد بعد اون همه کاربه جای تشکر بهمون گفتن چرا کتاب خانه رو این شکل کردیدبعدش هم خبر رسید مامان بزرگ یکی از بچه ها فوت کرده انقد گریه کرد اشک منم درامدتصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد(اخه شما که نمی دونید من چه بچه احساساتی هستم) ما زنگ اول پرورشی داشتیماسم من اول دفتره هربار که معلما می خوان بپرسن حتما از من بیچاره هم می پرسن

 

 

دوروز بعد

 

 

بالاخره کتابخانه تمیز مرتب شدچقد از درسمون زدیم اه که زحماتمون به ثمر رسید امروز یه حاج اقا اوردن اما برای اینکه زبان داشتیم نذاشتن بریم از صحبتاشون فیض ببریم کلاس دومی هارو بردنحالا مامی خاستیم بریم یکم زنگ تلف کنیمخلاصه امروز خداروشکر حسابی بارون امده جای شکرش باقیه برم اماده شم واسه کلاس زبان فعلا بایییییییییییی تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری پنجم www.pichak.net كليك كنيد

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

arefeh...aram
ساعت19:36---20 خرداد 1391
سلام آجی جونم
آرامم
اینم وبم لینکت کردم
بهم سر بزن گل من


محمد منصور
ساعت18:40---15 ارديبهشت 1391
سلام ها خوب منظورت از اینا که گفتی بالاخره چی بید من مو که متوجه نبیده شدم

amir
ساعت0:19---20 بهمن 1390
ممنون كه سر زدي

yasamin
ساعت19:32---18 بهمن 1390
سلام شرمنده عزيزم وقت نشد بت بگم

arezoo
ساعت16:22---18 بهمن 1390
خطا از من است، میدانم. از من که سالهاست گفته ام "ایاک نعبد" اما به دیگران هم دلسپرده ام، از من که سالهاست گفته ام "ایاک نستعین" اما به دیگران هم تکیه کرده ام

boysun
ساعت22:14---13 بهمن 1390
سلام دوستم.وب جذابیه.راااااااااااااااااااااا

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





پيوندها


آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 36
بازدید ماه : 36
بازدید کل : 11796
تعداد مطالب : 10
تعداد نظرات : 29
تعداد آنلاین : 1